هزینه طراحی سایت
نوشته شده توسط : ساحل

اولین سوالی است که هر فرد در هنگام طراحی سایت باره نظر پیمان داده می شود. طراحی سایت بها های متغیری داشته و هر سایت با توجه به گونه آن و سطح کیفیتی که دارد، حائز بها های متفاوتی است. عوامل زیادی بر روی قیمت طراحی سایت تاثیرگذار است که در پیوستگی به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت.

 

انواع طراحی سایت
سایت ها به دو دسته استاتیک و داینامیک دسته بندی می شوند. سایت های داینامیک قابلیت های اکثریت داشته و از این جهت پرطرفدارتر است. طراحی سایت های داینامیک خرج زیر تری نسبت به سایت های داینامیک دارند. از این سایت ها می نا برای برندسازی و تبلیغات محصولات و خدمات بهره‌گیری کرد. وانگهی سایت ها با پروا به نوع کاربری آن ها به بخش های مختلفی تقسیم بندی می شوند که از آنگونه رایج ترین آن ها عبارت است از:

هزینه طراحی سایت فروشگاهی
امروزه به دلیل افزایش کار و بار های زندگی افراد ترجیح می دهند به جای وقت گذرانی در فروشگاه های متعدد، به صورت اینترنتی و آنلاین محصول باره عقیده خود را سفارش دهند. طراحی سایت فروشگاهی دارای تقسیم بندی های مختلفی است و گزینه های زیادی دارد. بها طراحی سایت به محصول مورد نظر شما، بخش بندی ها و سایر گزینه های باره احتیاج برای سایت شما وابسته است.

هزینه طراحی سایت شرکتی
امروزه کسب و کارهای اینترنتی رونق بسیاری دارد. طراحی سایت برای کسب و کار و شرکت خود، یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای معرفی خدمات خویش و برندسازی می باشد. قیمت طراحی سایت شرکتی و خاصیت های آن به نوع شرکت و میزان خدمات آن وابستگی دارد.

هزینه طراحی سایت وردپرس
سایت های ورودپرس گرد از شیوه هایی راحت برای تبلیغات برند و محصولات است. این سایت قابلیت های بسیار فوقانی داشته و دارای قالب هایی حاضر می باشد. خرج طراحی سایت وردپرس به عوامل زیادی ارتباط دارد و در صورتی که برای سایت شما به چهره اختصاصی قالب طراحی گردد، خرج آن افزایش می یابد.

هزینه طراحی سایت تخصصی
سایت های تخصصی هزینه بیشتری را نسبت به دیگر سایت ها به دنبال دارند. در این سایت ها باید همگی اطلاعات و گزینه ها با پروا به گونه خدمات صورت می گیرد. از جمله سایت های تخصصی می توان به سایت های پزشکی و سایت های آرایشی اشاره کرد.


عوامل کارساز بر روی قیمت طراحی سایت
نوع دامنه
سایت ها از پهنه های مختلفی برپایی شده اند که هر کدام کاربردهای خاصی دارند. پهنه های سایت قیمت های متغیری داشته و شما باید گستره باره نظر خویش را خریداری کنید.

خرید هاست
هاست ها هر کدام دارای حجم های مختلفی هستند و میزان حجم آن یکتا از عوامل تاثیرگذار بر روی بها طراحی سایت محسوب می شود. میزان حجم هاست ها وابستگی به میزان پیچیدگی سایت شما داشته و هر چه حجم هاست ها بیشتر باشد، مایه افزایش بها طراحی سایت خواهد شد.

قالب سایت
سایت ها دارای قالب های آماده ای هستند و چنانچه برای طراحی سایت از این قالب های استفاده کنید، بها طراحی سایت شما کاهش می یابد ولی چنانچه هدف دارید سایتی چیره دست طراحی کنید بها طراحی سایت شما بیشتر می شود اما درعین حال سایت شما بسیار پربازده خواهد شد.

عناصر گرافیکی
در طراحی سایت ها عناصر گرافیکی ریز و درشت و ساده و پیچیده ای به کار رفته است. عناصر گرافیکی الی حد زیادی می توانند کیفیت سایت شما را بالا ببرند و این شغل برعهده گرافیستان کارآزموده و کارآزموده می باشد. سایت های گرافیکی کیفیت بالا در مقایسه با دیگر سایت هایی که از عناصر گرافیکی استفاده نکرده اند، مناسب تر می باشد.

سرعت لود سایت
سرعت لود سایت یگانه از اصلی ترین عامل تاثیرگذار بر روی کیفیت سایت شما و میزان بازدیدکنندگان سایت می باشد. سرعت لود سایت باید با پروا به شمار عکس ها و عناصر گرافیکی موجود در سایت گزینش شود. هر چه سرعت لود سایت شما اغلب باشد، کیفیت سایت و در نتیجه بازدیدکنندگان آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

کد نویسی سایت
برای سایت ها می تاب از کدهای از قبل تعریف شده تعرفه طراحی سایت در شهر تهران بهره‌گیری کرد اما این نوع سایت ها ممکن است که پس از مدتی با سخت روبرو شوند. برای این که سایتی چیره دست و اختصاصی داشته باشید باید برنامه نویسی سایت به صورت تخصصی و مطابق با سایت شما کدنویسی شود.

تعداد زبان سایت
برخی از سایت ها به صورت سراسری کاربرد دارد و برای این سایت ها لازم است که از چند زبان بهره‌گیری شود. در واقع طراحی این سایت ها باید به صورت چندگانه طراحی شده و همین عامل مایه افزایش خرج های سایت های چند زبانه شده است.

سئو یا بهینه سازی سایت
یکی از اصلی ترین و مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر روی بها طراحی سایت، طراحی سایت بر بنیاد اصول سئو می باشد. به راستی سئوی سایت همان قوانینی است که به شما کمک می کند لغایت سایت پربازده و پرفروشی داشته باشید. سئو دربرگیرنده یک سری قوانین برای پربازدیدشدن سایت شما می باشد.

پشتیبانی از سایت
معمولا هدف از طراحی سایت ها کسب درآمد و برندسازی می باشد. برای رسیدن به این منظور تنها طراحی سایت تخصصی کافی نبوده و حمایت از سایت به اندازه طراحی آن اهمیت بالایی دارد. حمایت سایت ها دربرگیرنده یک سری اصول و قوانین است که باعث جذاب شدن سایت شما برای بیننده شده و در نتیجه تعداد بازدیدکنندگان شما را افزایش می دهد.

هزینه طراحی سایت در تهران
کلان شهر تهران به علت جمعیت بالا، نیازهای مختلفی دارد و طراحی و تاسیس سایت بهترین گذرگاه برای درآمدزایی می باشد. طراحی سایت خرج های متغیری داشته و قیمت ریزبین آن به گونه سایت شما پیوستگی دارد. بها طراحی سایت در تهران با یکدیگر تفاوت داشته و عوامل زیادی بر روی بها آن ها تاثیرگذار است.

قیمت طراحی سایت ارزان
سایت های ارزان بها به صورتی ساده و بدون به کارگیری عناصر گرافیکی طراحی می شود. این سایت ها برای خدمات ساده و مشخصی مورد استفاده قرار می گیرند و گویه رقابتی در این نوع سایت ها وجود ندارد. سایت ها تاثیر زیادی بر روی میزان فروش محصولات و درآمدزایی شما دارد و به سرعت میزان خرج پرداخت شده برای سایت را به شما باز می گرداند. به همین انگیزه توصیه می شود برای طراحی سایت برای شرکت و خدمات خویش کمی خرج کرده و سایتی اختصاصی و حرفه ای طراحی کنید.





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: